PRIMA LEGĂTURĂ CU CLIENTUL DUMNEAVOASTRĂ O FACE LOGOUL BRANDULUI.
Dacă ai decis să îți deschizi o afacere, trebuie să știți că al doilea pas, și cel mai importante este logo-ul brandului ales de dumneavoastră. Acesta fiind cel care îi întâmpină pe oaspeți și îi face să lase bani. Conducându-ne vechea frază: o poză bună spune cât o mie de cuvinte, astăzi vom afla 7 motive de ce business-ul tău are nevoie de un logo potrivit și care ar fi acesta.
PRIMA ÎNTREBARE, MEREU ESTE: CÂT COSTĂ DESIGNUL LOGO-ULUI?
Pentru a obține un logo, puteți angaja o agenție de design grafic, utiliza un instrument software generator de logo-uri sau puteți angaja un designer grafic independent. Diferența între aceștia este bineînțeles prețul și calitatea serviciilor.
- Agenție de design grafic – aproximativ 500€;
- Instrument software generator de logo-uri – 20 – 120€
- Designer grafic independent (freelancer) – aproximativ 200€.
1. LOGO-URI CREEAZĂ PRIMA IMPRESIE DESPRE BRAND
Trăim într-o lume cinică, competitivă, în care primele impresii vin mai cu un factor „wow”. Un logo bine proiectat ar trebui să indice clientului că dețineți fără echivoc nișa dvs. specială pe această piață. Pur și simplu o faci mai bine decât oricare dintre concurenții tăi. Practic, un logo-ul trebuie să atragă toate privirile în așa fel încât să transforme un trecător într-un client. Cu un design corect, puteți transmite fără efort misiunea afacerii. Regula de aur atunci când creezi un logo: Uita de cuvinte, ați fi uimit de ceea ce se poate striga doar cu mixul potrivit de imagini și fonturi.
2. DIMENSIUNEA LOGO-ULUI ATRAGE ATENȚIA
Studiile asupra atenției umane au relevat faptul că majoritatea oamenilor au nevoie de mai puțin de trei secunde pentru a scana o pagină web completă și a-și forma primele impresii. După ce se va face acest lucru, următorul lucru pe care îl vor căuta va fi acel logo al tău. De aici veți avea o șansă și mai mică de a atrage atenția telespectatorilor și de a trece peste valorile de bază ale companiei dvs.
3. MEMORIILE VIZUALE DUREAZĂ MAI MULT DECÂT TEXTUL
Culorile și formele sunt mult mai recunoscute și memorabile decât un șir de cuvinte. Evident, ele pot fi, de asemenea, mult mai înțelese în mod universal decât orice limbă scrisă acolo. Acestea fiind spuse, sigla dvs. va fi o piesă de identificare unică pentru. Dacă sigla dvs. a fost concepută în mod special pentru a fi plăcută din punct de vedere estetic, poate crea clientului amintiri amuzante despre produsele / serviciile minunate pe care le oferiți
4. LOGO-UL TE DIFERENȚIAZĂ
Designerul înfocat poate îndrăzni să fie puțin diferit și apoi să transmită subconștient promisiuni mai interesante unui consumator. Deodată nu ești unul dintre mulțimi. Tu ești diferit, special, Premium.
5. UN LOGO ESTE ANCORA IDENTITĂȚII DVS. DE MARCĂ
După ce te-ai închis în logo-ul tău, toate celelalte vor înflori din el. Narațiunea vizuală a mărcii dvs. trebuie să continue acum în alte lucruri ca parte a unei teme generale. În sens micro, schema de culori cu care mergi va trebui repetată în textul semnăturii tale de e-mail. De asemenea, va trebui să atragi mare atenție la cărțile de vizită și designul oricărui site corporativ pe care decideți să îl configurați.
6. LOGO-UL DVS. DEVINE O AȘTEPTARE
Pe măsură ce afacerea ta continuă să crească și îți faci o reputație pentru tine (sperăm că una bună), clienții tăi fideli vor observa absolut dacă ceva se schimbă în designul logo-ului. Fără a putea să-și spună, dece. Existând șanse că nu le va plăcea. Acest lucru se datorează în principal faptului că suntem toți creaturi de obișnuință. Deoarece ceea ce este cunoscut vine cu percepția de încredere și calitate.
7. ESTE UN IMPULS PERSONAL AL EGO-ULUI
Iată un plus care este trecut cu vederea. Cu excepția cazului în care ați venit cu un produs sau serviciu cu adevărat revoluționar, este posibil să intrați pe o piață suprapopulată și potențial ostilă. Să fii motivat și să te ocupi de acest fel de cursă de șobolani poate fi dificil, chiar și pentru cele mai multe tipuri de sticlă. În cele din urmă – și aceasta este partea cea mai complicată – va trebui să găsiți o modalitate de a face designul dvs. memorabil și atemporal.
Deci, ce face un logo bun? Ăsta poți fi chiar tu, dacă începi să studiezi piața și bineînțeles design-ul și aplicațiile destinate pentru aceasta.
Învață chiar de azi să folosești Photoshop-ul și fii propriul tău creator!
înscriete la cursuri pe: www.cursuri-it.md/curs-adobe-photoshop/